środa, 19 maja 2010

Czy można wyłączyć rektora uczelni z postępowania?

Czy można wyłączyć rektora uczelni z postępowania? - Paweł Sikora 18-05-2010 Rzeczpospolita

Na mojej uczelni rektor prowadzi zajęcia seminaryjne. Troszeczkę się z nim pokłóciłam o temat pracy i padło kilka niemiłych słów. Rektor dał mi do zrozumienia, że mogę mieć w przyszłości problemy z ukończeniem studiów. Tak też się stało. Nie zaliczyłam jednego przedmiotu i dziekan mnie skreślił. Teraz napisałam odwołanie, ale nie chcę, żeby rozpoznawał je rektor. Poprosiłam o wyłączenie pracownika, który pełni funkcję rektora, podając za podstawę art. 24 par. 3 k.p.a.. Poinformowano mnie, że nie można wyłączyć tego pracownika, bo jest on jednocześnie rektorem i nie ma bezpośredniego przełożonego. Czy w takim razie można go wyłączyć?